woensdag 15 mei 2013

Het artikel in Creating Vintage Charm


Joehoe!! Het mei nummer van Creating Vintage Charm is klaar met mijn high tea op de cover en in een eigen artikel !

Na weken van ongeduldig wachten tot het tijdschrift uitkwam en besteld kon worden, ontving ik vandaag de digitale versie. 
Nu nog even wachten tot de papieren versie in de brievenbus ligt.

De foto's zijn prachtig bewerkt en het is een mooi geheel geworden..
Een ones in a life time ervaring waar ik, denk ik, best trots op mag zijn.. Wat ben ik hier blij mee!

Lieve meiden;

"The better part of one's life consists of his friendships"
Abraham Lincoln












Het bericht op de blog van Creating Vintage Charm:



Mochten jullie geïnteresseerd zijn in het tijdschrift; het kan alleen via een Amerikaanse site besteld worden. 
Maar het kan met PayPal betaald worden en de verzendkosten vallen ontzettend mee: http://www.magcloud.com/browse/magazine/108498




Lieve groet,

Nadine



Best Blogger Tips

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk Nadine, dat je in het tijdschrift mag! Lijkt me inderdaad erg leuk te zijn dit magazine!
    Fijne dag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet dr super uit !

    enne krijg meteen trek!!!

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nadine,
    Kan ik het magazine ook ergens in Nederland kopen?
    Groetjes, Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Nee, helaas. Was dat maar zo..
      Ik ga binnenkort wel het nieuwe bestellen, wil je dat ik er dan eentje voor je mee bestel?


      Groetjes,

      Nadine

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine