zaterdag 17 december 2016

Kerst ~ Christmas ~ Weihnachten ~ Noël 2016

Hallo allemaal,

Alweer december... Zoals jullie inmiddels weten is Kerst mijn favoriete tijd van het jaar 
en dan vooral de voorpret! 

De afgelopen drie jaar heb ik prachtige spullen gevonden die ik ieder jaar maar al te graag van zolder haal. 

Ook dit jaar vond ik enkele geweldige, oude items die mogen schitteren, naast mijn inmiddels traditionele piekenplankje. 
Zo vond ik twee sterrenpieken (nooit eerder gezien), een set van draadornamenten, een hangertje van tinsel met een watten klokje en enkele losse, watten klokjes. Wat ben ik hier blij mee!! 

Wat is het mooiste dat jullie voor deze Kerst vonden?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

As you may know; Christmas is my favorite time of the year.

Every year I have found beautiful old and antique items and every year it is a treat to unwrapp them. This year I've also found some amazing, old decorations. Two startoppers, I've never seen one before. An old ornament made of tinsel and cotton bells, a few cotton bells and wired ornaments. 

What have you found for this Christmas?
















My Adventsplate





Meer foto's zien? 
Klik hieronder voor mijn blogberichten van 2014 en 2015 😊

Want to see more pictures? 
Last year's Christmas and the year before: 








Lieve groet, love,

Nadine
Best Blogger Tips

4 opmerkingen:

  1. einfach wunderschön - besonders im Schrank - tolle Stücke hast Du da zusammengetragen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vielen lieben Dank! Darüber freue ich mich sehr.

      Liebe Grüße, Nadine

      Verwijderen
  2. Werkelijk smaakvol. Het kastje blijft mijn favoriet, zoals vorig jaar.
    Mijn mooiste decoratie vind ik de oude knijpertjes met oude witte kaarsjes in de boom. Maar de oude kerstbollen van mijn ouders en grootouders zou ik voor geen geld ter wereld willen missen. Daar zit een engeltje in met helaas een gebroken vleugeltje. Een paar maanden geleden kwam ik eindelijk hetzelfde engeltje tegen op de antiekmarkt in Tongeren. Maar 35 € vond ik echt teveel.
    Ik wens je hele fijne feestdagen en een gezond 2017!
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeannine!! De knijpertjes zijn ook heel leuk, zal geweldig staan in de boom. En die oude Kerstballen moet je inderdaad koesteren.
      Voor jou ook heel fijne dagen!

      Liefs, Nadine

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine