zaterdag 28 november 2015

Christmas fun

Hallo allemaal, hi all!

Het weekend van de eerste Advent; mijn jaarlijkse "Kerstweekend".
Ieder jaar houd ik dit weekend vrij om alle kerstdecoratie van zolder te halen en samen met de boom een plekje te geven in huis

Een weekend genieten van de voorpret.
Een weekend genieten van klassieke Kerstliedjes van Frank, Bing en de zusjes Andrew. 
Een weekend genieten van het al het oude moois dat ik tot nu toe verzameld heb.

Een weekend me-time. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

It's my yearly Christmas weekend. Two days to decorate my house for Christmas. 

A weekend of looking forward to Christmas.
A weekend of enjoying classic Christmas songs by Frank, Bing and the Andrews sisters.
A weekend appriciating my collection of old Christmas decorations.

A weekend me-time. 




~ Wanneer zetten jullie de boom op? ~
~ When are you putting up the Christmas tree? ~





Een mooie en aparte piek. 
Een dergelijke heb ik nog niet eerder gezien. 






Lieve groet, love,

Nadine






Best Blogger Tips

8 opmerkingen:

  1. Wat een beauty van een piek, zo langzamerhand begint het bij mij een beetje op kerst te lijken... iedere keer komt er wat bij...
    Leuk blog heb je, ben je gaan volgen wil niets meer missen!
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke
    www.bij-marijke-thuis.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marijke en welkom!
      Ik zal een kijkje nemen op jouw blog!

      Lieve groet,

      Nadine

      Verwijderen
  2. Wat is dit een prachtige piek Nadine. Dit exemplaar ben ik nog niet tegengekomen...echt wauw....en ja, de kersttjd is ook absoluut mijn favoriete tijd van het jaar....de eerste kerstliedjes hebben vandaag opgestaan tijdens het maken van het Adventsstuk. De boom komt volgend weekend en een krans met lichtjes hangt al aan de voordeur......Gelukkig tussen kerst en nieuw ook een weekje vrij....ik geniet met volle teugen en verheug me helemaal om dadelijk jou kerstdecoraties te bewonderen. ......ik wens je een heerlijk freubelweekend .... liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Heb een dergelijke piek ook niet eerder gezien.
      Heerlijk hè die Kerstperiode? Ben heel benieuwd naar jouw foto's!

      Fijn weekend!

      Liefs, Nadine

      Verwijderen
  3. Liebe Nadine
    Das ist doch die schönste Freude. Mit Musik von Bing und Frank...,herrlich! Ich wünsche dir einen schönen 1. Advent.
    Liebe Grüsse
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das stimmt! :) Danke schön! Für dich auch!

      Liebe Grüsse, Nadine

      Verwijderen
  4. Wat een mooie piek! Ik vond het zo grappig in Ariadne te lezen dat je er echt een traditie van maakt het eerste adventweekend alles van zolder te halen. Ik doe dat meestal als we de boom kopen, maar dat zal ook niet lang meer duren :) Geniet van alle voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En ja, zo zeer verheug ik mij op Kerst hihi. Heerlijk zo'n me-time weekend!

      Lieve groet, Nadine

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine