zondag 26 juli 2015

Constanze Mozart Rose

Hallo allemaal, hi all!

Vandaag wil ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe aanwinst; de Constanze Mozart roos van 'Kordes Rosen'. 

Vorig jaar 'ontdekte' ik deze roos op Pinterest en na even zoeken vond ik deze in Duitsland. Nu staat zij mooi te wezen in mijn tuin. De roos ruikt heerlijk en heeft een prachtige kleur!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Today I would like to introduce you to my newest addition in my garden; the Constanze Mozart rose by 'Kordes Rosen'. 

I discovered this rose on Pinterest and after a long search, I've found it online. Now it's looking beautiful in my garden. 
She has a wonderful color and smells dilicious!












Fijne zondag! Have a great Sunday!


Lieve groet, love,

Nadine




Best Blogger Tips

2 opmerkingen:

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine