zondag 14 juni 2015

Roze op zondag ~ Pink on Sunday

Hallo allemaal, hi all!

Vorig kocht ik een Everbloom Pink Wonder hortensia. Een sterke hortensia in een zachtroze kleur. 
Anderhalve week geleden kleurde de eerste hortensia roze in de ondertussen enorme struik. 
Voordat de blaadjes verkleuren wilde ik er nog even binnen van genieten en de bloem laten drogen. 

Ik wens jullie een prachtige zondag!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Last year I've bought this Everbloom Pink Wonder hydrangea. A strong hydrangea in a soft pink color. 
About one and a half week ago the first flower turned pink in a meanwhile huge bush. 
I wanted to enjoy it inside before letting it dry. 

Wishing you a beautiful Sunday!








Lieve groet, love,

Nadine




Best Blogger Tips

2 opmerkingen:

  1. Prachtige setting. Wat een mooie kleur, die hortensia. Ik had vorige maand een witte hortensia in pot gekregen. Maar helaas, ik vrees dat ik teveel water heb gegeven. De bladeren kleurden geel, de bloemetjes bruin. Zo is de plant in de groencontainer beland.
    Groetjes,
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeannine!
      Oh, dat is vervelend om te horen! Gelukkig zijn ze wel nog gewoon te verkrijgen :)

      Lieve groet, Nadine

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine