dinsdag 7 oktober 2014

Sfeerplaatjes herfst

Hallo allemaal,

Wat heb ik uitgekeken naar de herfst... Heerlijk in de pyjama op de bank onder het genot van thee of warme chocolademelk en de heerlijke geur van Yankee Candles.

Zoals jullie misschien weten zijn de herfst en winter mijn favoriete seizoenen. De winter staat echter wel op nummer 1. 

Afgelopen zondag heb ik hier en daar al wat verschoven en ver-/geplaatst om de herfst in huis te halen. 

Ook dit jaar krijgen witte en grijze pompoenen een plekje in huis. 




Q Hebben jullie uitgekeken naar de herfst?





Vind dat deze het wit, beige en grijs prachtig combineren...





De weegschaal hoort er natuurlijk ook weer bij.



Créme vind ik zo'n mooie kleur...






Fijne middag en avond!



Lieve groet,

Nadine





Best Blogger Tips

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie tinten, Nadine! De herfst en de winter zijn natuurlijk wel de seizoenen waarin je veel binnen bent en
    kan genieten van jouw mooie interieur. Ik kijk altijd heel erg uit naar de lente, maar ik vind het wel mooi dat we hier
    verschillende seizoenen hebben hoor. Go with the flow, zeg maar :-)!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook tijdens de zomer zit ik veel binnen. Kan heel slecht tegen de warmte, dus in de herfst 'leef ik weer op' :)

      Fijne avond!


      Groetjes, Nadine

      Verwijderen
  2. Ik ben het helemaal met je eens Nadine...ik hou ook niet van hitte en ben blij dat de zon nu weg is...heerlijk....en wat een prachtige beelden vooral die met het parasolletje en de pompoen super mooi en de andere foto's ook...heerlijke kleuren.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, het zonnetje mag tussendoor wel schijnen, maar niet te fel en warm hihi.

      Fijne avond!

      Liefs, Nadine

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine