maandag 21 juli 2014

Lavendeldagen 2014

Hallo allemaal,

Ook dit jaar organiseerde kwekerij Bastin in Aalbeek de Lavendeldagen. 

Mam en ik vertrokken al vroeg om op tijd aanwezig te zijn. 
Helaas hebben we daardoor wel het heerlijke lavendelijs met honing gemist, volgende keer beter. Het uitzicht en de prachtige lavendelsoorten maakten dit meer dan goed. 

Ik kocht er basilicum genovese (grotere blaadjes), een aardbeienplantje voor in mijn kruiden-/fruithoekje en twee arctic snow plantjes (witte lavendel).



Is er iemand van jullie toevallig ook geweest?


















Ik wens jullie een hele fijne week!




Lieve groet,

Nadine






Best Blogger Tips

7 opmerkingen:

  1. ik ben daar een paar jaar geleden heen geweest! heerlijk om door al die lavendel te lopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en dan vooral de geuren...

      Fijne dag!


      Lieve groet,

      Nadine

      Verwijderen
  2. Wowwww dat ziet er mooi uit.....fijne week liefs Ria ...x!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, jij ook een fijne week!


      Lieve groet,

      Nadine

      Verwijderen
  3. Ik ben er nog nooit geweest, lees er regelmatig over en wil er graag eens naar toe.
    Helaas woon ik er ver vandaan, maar ik wil het ooit een keer combineren met vakantie of zo.
    Het ziet er prachtig uit daar! Je hebt nuttige/mooie planten aangeschaft voor je tuin!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je bij jou in de buurt geen kwekerij met lavendel? Zal toch wel? En anders wordt het een midweek Zuid-Limburg :) Genoeg te bezoeken hier!

      Fijne dag!


      Lieve groet,

      Nadine

      Verwijderen
  4. º°。❤❤° ·..
    FOTOS LINDAS!!!!
    Agradáveis as imagens e o aroma no ar!!!
    Bom fim de semana!
    Tudo de bom!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ❤° ·..

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine