donderdag 13 februari 2014

Help..

Hallo allemaal,

Ik erger mij hier al een tijdje aan en vraag jullie dringend om hulp..

Sinds het verhaal dat Blogger zou verdwijnen en de Google Friend Connect (gadget waar je kleine foto's van de blogvolgers ziet), heb ik mij aangemeld bij Google+. 
Toen was de GFC opeens weg en kan ik deze niet meer toevoegen.. 
Ik zie mijn volgers die mijn blog via GFC volgen, alleen als ik op 'Volgers' klik op het Blogger dashboard. 

Als ik via 'indeling' op het dashboard de gadget 'volgers' wil toevoegen krijg ik de melding 'Corrigeer de fouten op dit formulier.'.





Ik heb echter geen idee hoe ik dit kan doen.. 



Wie kan mij helpen???





Lieve groet,

Nadine



Best Blogger Tips

3 opmerkingen:

  1. Heb je al geprobeerd om een vinkje te zetten bij "standaardstijlen van sjablonen gebruiken" Ik zou het anders ook niet weten helaas :(
    Hoop dat je er iemand reageert die het wel weet.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sas!

      Heb ik ook geprobeerd.

      Op een forum kreeg ik te horen dat de GFC niet meer toe te voegen is als gadget.

      Heel jammer..

      Verwijderen
  2. Oeps, dit is inderdaad vervelend!
    Nee dit heb ik niet, kon wel laatst geen nieuwe foto erbij zetten...
    k hoop dat je n oplossing vind! Anders eens googelen, er zijn heeeeel
    veeeel forums over zulke dingen...Succes!
    Lieve groeten,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine