donderdag 3 oktober 2013

Zomaar...

Hallo allemaal,

Eind juli hoorden jullie voor de laatste keer iets van mij.. Daarna is het erg stil en druk geweest aan deze kant van het scherm; mijn reisje naar Engeland, het begin schooljaar 2013-2014, uitjes in het weekend en het klussen rondom de nieuwe buffetkast.. 

Maar, enkele nieuwe berichten staan al klaar! 
Ik hoop dat jullie twaalf mij nog altijd met plezier volgen en ik wellicht nieuwe lezers/volgers mag verwelkomen.. 
Hoewel ik op FB en Bloglovin' absoluut niet mag klagen!


Verder hoop ik dat jullie genieten van de eerste herfstdagen en - avonden. Ik in ieder geval wel. 
Wat ben ik blij dat het de laatste twee seizoen van het jaar aangebroken zijn!




Fijne avond lieve allemaal!







Een prachtig hoekje van een raam in het mooie Chavenage House dat we bezochten in de Cotswolds. 
Prachtig, die grijstinten..





Lieve groet,

Nadine



Best Blogger Tips

1 opmerking:

  1. Erg mooi Nadine dat raam!
    Ik hoop dat het verder goed met je gaat
    en kom je gauw opzoeken!
    Lieve groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine